Booking.com - pridanie užívateľa

Aby sme pre vás mohli aktivovať prepojenie Trevlixu s Booking.com, potrebujeme prístup do účtu admin.booking.com pre Vaše ubytovacie zariadenie.

logo Booking

1. Postup pridania užívateľa v extranete Bookingu

V extranete Bookingu zvoľte prosím z ponuky:

 

Účet - Pridanie a správa užívateľov

Booking.com - pridať používateľa

 

, potom prosím overte pridanie nového užívateľa PIN kódom zaslaný na váš telefón:

Overiť PIN kódom

 

A vytvorte nám prosím účet na email:
channels@trevlix.com

V prípade ponuky vytvorenia nového alebo existujúceho používateľa vždy prosím zvoľte vytvorenie nového používateľa.

Budeme potrebovať oprávnenie predovšetkým pre Účet (pre aktiváciu Poskytovateľa prepojenia / Channel manager), ubytovacie jednotky (typy izieb = Ubytovacie zariadenie, Údaje o ubytovaní), Kalendár = ceny, cenové sadzby, Rezervácia a Správy (aby sme mohli v prípade potreby kontaktovať podporu Booking).

O pridelení prístupu nás bude Booking.com informovať emailom a my sa vám ozveme.
Vždy nám ale dajte prosím vedieť zo svojho Trevlixu, že ste nám vytvorili prístup, aby sme vedeli, ku ktorému účtu Trevlix patrí nový účet Bookingu.

 

2. Hotovo

Teraz vykonáme kontrolu zhody nastavenie ubytovacích kapacít v Booking.com a v Trevlixu a pokiaľ nebude potrebné vykonať žiadne úpravy, aktivujeme Channel manager 👍

3. Mám problém - funkciu Pridanie a správa užívateľov v Bookingu nevidím 🤔

V tomto prípade existuje niekoľko možností:

 

1) Buď nemáte rezervačný účet s úplným povolením(napríklad pôvodný prevádzkovateľ vám pridelil len čiastočné oprávnenie pre Booking). V takom prípade sa môžete buď dohodnúť s osobou, ktorá má plné oprávnenie, na pridelenie plných práv vášmu Booking účtu alebo rovno na vytvorenie účtu pre nás.

 

2) Váš Booking účet ešte nie je spustený online. V tomto prípade skúste ubytovanie spustiť online a za chvíľu sa znova prihlásiť do Booking extranetu. Pokiaľ ešte nechcete prijímať rezervácie, môžete ubytovanie uzavrieť pre rezervácie (Booking extranet: Ceny a dostupnosť - Otvoriť/zatvoriť izby).

 

3) Môžete nám zaslať svoje užívateľské meno a heslo pre Booking.com, dohodneme sa na čase preposlania PIN kódu pre prvé prihlásenie z vášho overeného telefónu na náš email (má obmedzenú časovú platnosť) a po nastavení Channel manažéra si môžete zmeniť svoje heslo do Booking extranetu.