Aby sme pre vás mohli aktivovať prepojenie Trevlixu s Booking.com, potrebujeme prístup do účtu admin.booking.com pre Vaše ubytovacie zariadenie.
V extranete Bookingu zvoľte prosím z ponuky:
Účet - Pridanie a správa užívateľov
, potom prosím overte pridanie nového užívateľa PIN kódom zaslaný na váš telefón:
A vytvorte nám prosím účet na email:
channels@trevlix.com
V prípade ponuky vytvorenia nového alebo existujúceho používateľa vždy prosím zvoľte vytvorenie nového používateľa.
Budeme potrebovať oprávnenie predovšetkým pre Účet (pre aktiváciu Poskytovateľa prepojenia / Channel manager), ubytovacie jednotky (typy izieb = Ubytovacie zariadenie, Údaje o ubytovaní), Kalendár = ceny, cenové sadzby, Rezervácia a Správy (aby sme mohli v prípade potreby kontaktovať podporu Booking).
O pridelení prístupu nás bude Booking.com informovať emailom a my sa vám ozveme.
Teraz vykonáme kontrolu zhody nastavenie ubytovacích kapacít v Booking.com a v Trevlixu a pokiaľ nebude potrebné vykonať žiadne úpravy, aktivujeme Channel manager 👍
V tom prípade je niekoľko možností:
1) Buď nemáte Booking účet s plným oprávnením (napríklad pôvodný prevádzkovateľ vám pridelil len čiastočné oprávnenia pre Booking). V takom prípade sa môžete buď dohodnúť s osobou, ktorá má plná oprávnenie, na pridelenie plné práva vášmu Booking účtu alebo rovno na vytvorenie účtu pre nás.
2) Váš Booking účet ešte nie je spustený online. V tomto prípade skúste ubytovanie spustiť online a za chvíľu sa znovu prihlásiť do Booking extranetu. Ak ešte nechcete prijímať rezervácie, môžete ubytovania uzavrieť pre rezervácie (Booking extranet: Ceny a dostupnosť - Otvoriť / zatvoriť izby).
Pozn .: V určitom percente prípadov sa Booking podpora "dočista zblázni" a bude tvrdiť, že pre zapnutie funkcie pre vytváranie užívateľských účtov je potrebné najskôr aktivovať ubytovacie zariadenie (prečo by to malo súvisieť ??) ak tomu je nevyhnutné najskôr aktivovať Channel manager ( a týmto tvrdením vám paradoxne znemožnia Channel manager aktivovať, nehovoriac o tom, že cca 90% Booking účtov funguje bez Channel manageru ??). V takom prípade odporúčame buď postupovať podľa bodu 3 alebo zaslať na Booking podporu požiadavku, ktorý nájdete spoločne s obrázkovým postupom v nasledujúcej TXT prílohe.
3) Môžete nám zaslať svoje užívateľské meno a heslo pre Booking.com, dohodneme sa na čase preposlanie PIN kódu pre prvé prihlásenie z vášho overeného telefónu na náš email (má obmedzenú časovú platnosť) a po nastavení Channel manageru si môžete zmeniť svoje heslo do Booking extranetu.