Booking.com - ako zrušiť prepojenie Channel manager
1. Oznámenie deaktivácie Channel manageru prevádzkovateľovi hotelového systému
Deaktivácia Channel manažéra je proces, ktorý musí vykonať viac strán.
Najprv teda informujte prevádzkovateľa svojho hotelového systému o zámere zrušiť Channel manager.
Pokiaľ rušíte prepojenie s Trevlixom, oznámte zrušenie Channel manažéra cez autorizovaný dotaz.
2. Deaktivácia Channel manageru v Booking.com
Akonáhle dostanete potvrdenie o prijatí žiadosti o deaktiváciu Channel manažéra, kliknite v extranete Booking.com na:
Účet - Poskytovateľ prepojení - Zrušiť prepojenie

Túto akciu je potrebné potvrdiť PIN kódom zaslaným na prepojené telefónne číslo prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia.
Potom znova informujte prevádzkovateľa hotelového systému o zrušení prepojenia v extranete Booking.com.
3. Dokončenie deaktivácie
Teraz podpora hotelového systému:
- odpojí Channel manager vo vašom hotelovom systéme
- a odošle žiadosť na deaktiváciu API rozhrania Channel manageru.
Potom je prepojenie Channel manageru zrušené u všetkých subjektov.
