Nízke náklady znižujú vašu cenu
Určite Vás prekvapilo, o koľko sú naše ceny nižšie, než u iných rezervačných systémov ubytovania. Chceme, aby si kvalitný rezervarvační systém mohol dovoliť úplne každý prevádzkovateľ ubytovacieho zariadenia, najmenší i najväčší. Naša nízka cena zároveň znamená, že naše marže z jedného používateľského účtu je minimálna. Všetky naše služby musia byť preto čo najviac automatizované a optimalizované pre minimalizáciu nákladov - napr. platby, fakturácia, aj užívateľská podpora.
Užívateľská podpora a Obchodné podmienky
Užívateľská podpora je najmä formou nápovedy (SK) + kompletná nápoveda (CZ), v ktorej sa snažíme mať vždy aktuálne obrázkové návody pre všetky funkcie Trevlixu. Toto je naša základná forma užívateľskej podpory a vychádza z toho, že Trevlix robíme tak užívateľsky jednoduchý a samovysvetľujúci, ako je to len možné.
Podľa obchodných podmienok nie je súčasťou ceny predplatného bezplatná individuálna užívateľská podpora. Rozsah bezplatnej individuálnej užívateľskej podpory závisí na uvážení poskytovateľa a jej maximálny rozsah je obmedzený do výšky 30% ceny služby po odpočítaní nákladov prevádzkovateľa.
Napriek tomu sa snažíme vybavovať bezplatne tiež maximum relevantných otázok v rozumnom rozsahu z:
Ak vidíme skutočnú úprimnú snahu o nájdenie riešenia, potom vyriešime bezplatne podporu často aj za bodom, kedy je poskytovanie služby danému užívateľovi už za bodom našej ekonomické straty.
Bezplatné individuálne telefonické technické poradenstvo ani osobné stretnutia neponúkame.
Informácie k možnosti objednania individuálnej telefonickej technickej podpory v požadovanom rozsahu nájdete nižšie.
Aby sme ale pre vás mohli služby poskytovať trvalo, musí vždy existovať hranica, za ktorú už sa na nákladoch musí podieľať aj užívateľ, ak si želá čerpať užívateľskú podporu nad základný rozsah.
Pre takéto prípady a ďalšie špecifické potreby slúži nasledujúca tabuľka:
Cenník podpory nad základný rozsah | cena | MJ |
Editácia obsahu: Trevlix | 11 € | hod. |
Editácia obsahu: Booking.com, iCalendar, nastavenie cien | 19 € | hod. |
Editácia obsahu: web (napr. Fast-Web) | 11 € | hod. |
Individuálna emailová technická podpora nad zákl. rozsah | 19 € | hod. |
Individuálna telefonická technická podpora | 33 € | hod. |
Programátorské práce | 34 € | hod. |
Reaktivácia alebo premapovanie Channel manager | 34 € | hod. |
Objednávka nastavenia spojenia iCalendar (samostatne = zadarmo) |
34 € | katalóg |
Ceny sú uvedené bez DPH 21%. Od 21.05.2024 sme platcami DPH.
Pre platiteľa DPH v inej krajine EÚ ako Česká republika je uplatnený VAT Reverse charge.
Editácia obsahu a programátorské práce sú fakturované vo vyžiadanom rozsahu s vopred schváleným orientačným rozsahom prác.
Za vyžiadanú podporu mimo pracovného času cez víkend a počas štátnych sviatkov môže byť účtovaný príplatok 100%.
Užívateľské plnenie obsahu - vlastná editácia je vždy zadarmo
Tabuľka obsahuje tiež používateľské plnenie obsahu. Tá je platná len v prípade, keď nevyužijete bezplatnú možnosť vlastnej editácie. Využívajú ju napríklad používatelia, ktorí zistia, že editácia katalógu Booking.com je pre nich príliš zložitá, než aby investovali čas do nastavenia služby a preferujú nastavenie "na kľúč" od niekoho, kto to robí často.
Kredit individuálnej podpory si môžete objednať v požadovanom rozsahu v intervaloch 15 minút (začatých).
Žiadam o kredit individuálnej live chat podpory v rozsahu 30 minút.
Následne dostanete na email uvedený v dotaze údaje pre platbu kreditu individuálnej podpory.