Booking.com ponúka dva typy prepojení: Channel manager a iCalendar. V nasledujúcej tabuľke uvádzame naše skúsenosti a orientačné časy oboch typov prepojenia pre porovnanie a výber riešenie vhodného pre vaše potreby. V zásade platí, že podpora funkcie iCalendar nie je v katalógu Booking.com spracovaná dobre a prepojenie Channel managerom je vždy oveľa spoľahlivejším riešením ako iCalendar.
Channel manager | iCalendar | |
limity | žiadne | max. 20 typov izieb, bez viac izieb rovnakého typu, 1 cenový plán |
import rezervácií z Booking do rezervačného systému |
obvykle do 1 min. | do 10-15 min. |
údaje v importovaných rezerváciách | termín, meno, priezvisko, cena, email, telefón, počet hostí |
termín (rezervácie sú z Bookingu importované ako GDPR anonymné) |
import rezervácií do Booking |
do 5 min. |
kliknutím na tlačidlo "Import" pri príslušnej izbe, automatický import nemá oficiálny pravidelný interval a nedá sa naň spoľahnúť, obvykle trvá rádovo hodiny, môže trvať ale aj 1 deň alebo viac |
aktualizácia cien a obsadenosti v Booking.com | po aktivácii Channel manageru sa vykonáva z Trevlixu (s voliteľnou prirážkou / zľavou) | aj po nastavení iCalendar sa cena a obsadenosť nastavuje v Booking.com |
reštrikcie v Booking.com |
po aktivácii Channel manažéra sa vykonáva z Trevlixu (napr. minimálny počet dní vopred, minimálna dĺžka pobytu, uzavreté termíny izieb) | aj po nastavení iCalendar sa reštrikcie a uzavreté izby nastavujú v Booking.com, iCalendar exportuje iba rezervácie |