Zaslanie inštrukcií hosťom emailom

Trevlix vám umožní automaticky zaslať hosťom dôležité informácie napr. k platbe, rezerváciám alebo ubytovaniu emailom.

Text môžete zadať v:

Nastavenie - Nastavenie textov, podmienok a pravidiel

tlačítko nastavení textů

1. Email s rekapituláciou objednávky inštrukcie pre hostí

Tento najdôležitejší email je zaslaný hosťovi po vykonaní rezervácie.

Obsahuje všetky potrebné údaje o termíne rezervácie, rezervovanom ubytovaní a kontaktnej osobe.

 

Do emailu môžete doplniť ľubovoľné vlastné informácie, napríklad:

  • do kedy musí hosť uhradiť zálohu za rezerváciu
  • ak máte aktívny modul Platobná brána, tak môžete pripomenúť, že pokiaľ hosť nezaplatil v poslednom kroku rezervácie, súčasťou emailu je odkaz na zaplatenie zálohy online
  • pokiaľ nemáte online platobnú bránu, potom môžete uviesť aspoň inštrukcie pre bankový prevod
  • prácu si ušetríte tiež upozornením na výhodnosť vyplnenia online check-inu pre všetkých hostí pred príchodom, súčasťou emailu je aj odkaz na online check-in
  • informácie, akým spôsobom má hosť postupovať pri príchode (napr. kódy k bráne, inštrukcie pre neskorý check-in, vyzdvihnutie kľúčov, úschova bicyklov)
  • informácie k možnostiam parkovania
  • odkaz na storno podmienky, kontaktné údaje pre prípadné zmeny termínu

Email rekapitulace rezervace

2. Email po zaplatení rezervácie

Platobná brána zasiela informáciu o vykonaní platby.

Určite ale hosťa poteší a upokojí aj informácie od vás, že o uskutočnenej platbe viete.

Môžete prípadne tiež doplniť ďalšie informácie a inštrukcie pre príchod alebo pobyt hosťa podľa potreby.

Email rezervace ubytování zaplacena

Tip: V emaile môžete použiť premenné (#paid_amount#), ktorá bude nahradená zaplatenou a (#id_booking#), ktorá bude nahradená číslom zaplatenej rezervácie.

3. Email pre zaslanie dokladu na email hosťa

Vystavený doklad vo formáte PDF môžete priamo z Trevlixu poslať na email hosťa.

Doklad emailem

Tip: V emaile môžete použiť premennú (#document_number#), ktorá bude nahradená číslom odoslaného dokladu.

4. Automatická správa pred príchodom hosťa - novinka, testovacia prevádzka

Tento typ správy vám umožní automaticky kontaktovať hosťa zvolený počet dní pred príchodom (napr. 5 dní vopred).

Môžete hosťovi pripomenúť termín rezervácie, vyzvať na kontrolu alebo doplnenie online check-inu, na zaplatenie zálohy za ubytovanie alebo pripomenúť kľúč pre odomknutie kľúčového boxu.

automatická zpráva před příjezdem hosta

5. Automatická správa po odchode hosťa - novinka, testovacia prevádzka

Tento typ správy vám umožní automaticky kontaktovať hosťa zvolený počet dní po odchode (napr. 1 deň potom).

Môžete hosťovi poďakovať za návštevu, odoslať odkaz na formulár s pripomienkami a námety alebo napríklad odkaz na Google recenzie vášho ubytovacieho zariadenia.

automatická zpráva po odjezdu hosta

Tip: Návod ako poslať odkaz na recenziu Google nájdete tu.