Zaslanie inštrukcií hosťom emailom

Trevlix vám umožní automaticky zaslať hosťom dôležité informácie napr. k platbe, rezerváciám alebo ubytovaniu emailom.

Text môžete zadať v:

Nastavenie - Nastavenie textov, podmienok a pravidiel

tlačítko nastavení textů

1. Email s rekapituláciou objednávky inštrukcie pre hostí

Tento najdôležitejší email je zaslaný hosťovi po vykonaní rezervácie.

Obsahuje všetky potrebné údaje o termíne rezervácie, rezervovanom ubytovaní a kontaktnej osobe.

 

Do emailu môžete doplniť ľubovoľné vlastné informácie, napríklad:

  • do kedy musí hosť uhradiť zálohu za rezerváciu
  • ak máte aktívny modul Platobná brána, tak môžete pripomenúť, že pokiaľ hosť nezaplatil v poslednom kroku rezervácie, súčasťou emailu je odkaz na zaplatenie zálohy online
  • pokiaľ nemáte online platobnú bránu, potom môžete uviesť aspoň inštrukcie pre bankový prevod
  • prácu si ušetríte tiež upozornením na výhodnosť vyplnenia online check-inu pre všetkých hostí pred príchodom, súčasťou emailu je aj odkaz na online check-in
  • informácie, akým spôsobom má hosť postupovať pri príchode (napr. kódy k bráne, inštrukcie pre neskorý check-in, vyzdvihnutie kľúčov, úschova bicyklov)
  • informácie k možnostiam parkovania
  • odkaz na storno podmienky, kontaktné údaje pre prípadné zmeny termínu

Email rekapitulace rezervace

2. Email po zaplatení rezervácie

Platobná brána zasiela informáciu o vykonaní platby.

Určite ale hosťa poteší a upokojí aj informácie od vás, že o uskutočnenej platbe viete.

Môžete prípadne tiež doplniť ďalšie informácie a inštrukcie pre príchod alebo pobyt hosťa podľa potreby.

Email rezervace ubytování zaplacena

Tip: V emaile môžete použiť premenné (#paid_amount#), ktorá bude nahradená zaplatenou a (#id_booking#), ktorá bude nahradená číslom zaplatenej rezervácie.

3. Email pre zaslanie dokladu na email hosťa

Vystavený doklad vo formáte PDF môžete priamo z Trevlixu poslať na email hosťa.

Doklad emailem

Tip: V emaile môžete použiť premennú (#document_number#), ktorá bude nahradená číslom odoslaného dokladu.

4. Automatická správa pred príchodom hosťa

Tento typ správy vám umožní automaticky kontaktovať hosťa zvolený počet dní pred príchodom (napr. 5 dní vopred).

Môžete hosťovi pripomenúť termín rezervácie, vyzvať na kontrolu alebo doplnenie online check-inu, na zaplatenie zálohy za ubytovanie alebo pripomenúť kľúč pre odomknutie kľúčového boxu.

automatická zpráva před příjezdem hosta

5. Automatická správa po odchode hosťa

Tento typ správy vám umožní automaticky kontaktovať hosťa zvolený počet dní po odchode (napr. 1 deň potom).

Môžete hosťovi poďakovať za návštevu, odoslať odkaz na formulár s pripomienkami a námety alebo napríklad odkaz na Google recenzie vášho ubytovacieho zariadenia.

automatická zpráva po odjezdu hosta

Tip: Návod ako poslať odkaz na recenziu Google nájdete tu.