Channel manager zaistí medzi Trevlixem a Booking.com:
Pred aktiváciou Channel manageru si prosím skontrolujte aktuálnu cenu služby https://www.trevlix.sk/sk/cennik/ (nižšie na strane) a uistite sa, že s ňou súhlasíte.
Synchronizáciu nie je možné vypínať a zapínať napr. mimo sezónu, došlo by k narušeniu integrity prepojenia a bolo by nutné vykonať novú aktiváciu Channel manageru).
Po pridelení prístupu do Booking overíme tiež my zhodu nastavenia ubytovacích kapacít v Booking a Trevlixu a potom Vás budeme informovať o termíne aktivácie Channel manageru.
Pri úvodnom importe z Bookingu.com sa do Trevlixu importujú všetky budúce rezervácie z Booking.
Rezervácie z Booking.com teda v Trevlixu pred aktiváciou Channel manageru mať nemusíte.
(To je ideálny stav. Ak rezervácie z Booking už v Trevlixu máte, bude potreba je po aktivácii Channel manageru stornovať a namiesto nich importovať rezervácie z bookingu, ktoré už budú prepojené na automatickej zmeny stavu z Booking - toto pre Vás obvykle vyriešime my ihneď po aktivácii Channel manageru.)
Všetky rezervácie z iných zdrojov ako Booking (napr. email, telefonické objednávky) si prosím zaevidujte v Trevlixu ešte pred aktiváciou Channel manageru, aby sa po aktivácii z Trevlixu do Booking exportovala správna obsadenosť, obsahujúce rezervácie zo všetkých iných zdrojov.
Vysvetlenie: Niektorí prevádzkovatelia si v Booking rezervácie z iných zdrojov (napr. email, telefonické objednávky) zaznamenávajú formou "uzavretie izieb" (nie je to správny ani obvyklý postup, v Booking by mala byť znížená kapacita ubytovania, ale už sme sa stretli aj s týmto nesprávnym postupom "uzavretie izby" na Booking). Všetky tieto uzavreté termíny v Booking musíme tesne pred aktiváciou Channel manageru otvoriť (vykonávame my) a po aktivácii už správnu obsadenosť exportuje do Bookingu Trevlix.