Zmena prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia

V prípade zmeny prevádzkovateľa alebo majiteľa ubytovacieho zariadenia môžete použiť doterajší účet Trevlix (zjednodušíte si nastavenie ubytovacích kapacít a aktiváciu Channel manažéra) alebo si môžete založiť nový účet Trevlix (nebudete musieť kontrolovať a meniť údaje predchádzajúceho prevádzkovateľa za nové údaje).


Ak chcete použiť doterajší účet Trevlix pre nového prevádzkovateľa, tu nájdete tipy, na čo by ste v tejto situácii nemali zabudnúť.

Aké kroky je potrebné vykonať pri zmene prevádzkovateľa ubytovacieho zariadenia

  1. Trevlix - súhlas s Obchodnými podmienkami prevádzky 
    K prevádzkovaniu účtu Trevlixu sa neuzatvára písomná zmluva, prevádzkovateľ iba vyjadruje súhlas s Obchodnými podmienkami prevádzky služby. Je teda potrebné, aby sa nový prevádzkovateľ oboznámil s Obchodnými podmienkami prevádzky služby Trevlix a na email info@trevlix.cz odoslal správu napr. v znení "Som novým prevádzkovateľom Trevlix účtu ID 123456789 hoteldemo a súhlasím s Obchodnými podmienkami prevádzky služby. Prevádzkovateľ: Jan Novák, firma Demo Hotel, s.r.o. IČO 123456789."

  2. Trevlix - zmeny kontaktných a fakturačných údajov
    Nastavte kontaktné údaje nového prevádzkovateľa v:

    Nastavenia - Kontaktné údaje

    Nastavte fakturačné údaje nového prevádzkovateľa v:

    Nastavenia - Predĺžiť predplatné - Fakturačné údaje - nastaviť

     

  3. Trevlix - overenie užívateľských prístupov
    Zmažte účty užívateľov, ktorí by už nemali mať prístup do správy Trevlixu alebo im odoberte užívateľské práva, ktoré by nemali mať v:
    Nastavenia - Užívatelia

    Ak je aktívny modul API, môžete skontrolovať a prípadne odstrániť API kľúče pre spojenie, ktoré by už nemali mať prístup k dátam nového prevádzkovateľa.

  4. Platobná brána
    Ak máte aktívnu platobnú bránu nastavenú na doterajšieho prevádzkovateľa, vyžiadajte si autorizovaným Dotazom z Trevlixu bezodkladne zrušenie tejto platobnej brány.
    Založte si nový účet platobnej brány na nového prevádzkovateľa.

  5. Katalógy ubytovania - ohlásenie zmeny prevádzkovateľa
    Ak je vaše ubytovacie zariadenie ponúkané v katalógoch (napr. Booking.com), potom postupujte pri ohlásení zmeny prevádzkovateľa podľa inštrukcií katalógu.
    Postup zmeny prevádzkovateľa napr. katalój Booking.com nájdete tu.
    Pozor - pokiaľ máte aktívny Channel manager, potom vám podpora Bookingu pravdepodobne automaticky prevedie odpojenie súčasného Channel manageru. V takom prípade bude potrebné vykonať reaktiváciu Channel manažéra.

  6. Kontrola cien, storno podmienok, obchodných podmienok ubytovacieho zariadenia, textov automatických emailov, apod.
    Pozorne prejdite všetky miesta v Trevlixe, kde potrebujete vykonať aktualizácie údajov pre nového prevádzkovateľa.
    Najmä Cenník (modul Ceny, ďalej Nastavenie - Doplnkové služby, Pobytové balíčky), Storno podmienky a obchodné podmienky, texty automatických emailov, kontaktné telefóny a emaily prevádzkovateľa (Nastavenia - Nastavenie textov, podmienok a pravidiel)

  7. Doklady
    Ak bol využívaný modul Doklady pre vystavovanie účtovných dokladov, overte v module kliknutím na ikonu ozubeného kolesa (nastavenie modulu Doklady) zmenu nastavenia fakturačných a bankových údajov nového prevádzkovateľa a založte si nového odlišného číselného radu pre všetky typy dokladov.